Alla inlägg den 28 januari 2007

Av Anna-Lena - 28 januari 2007 15:45

Jag har haft helt körigt i en vecka vilket betyder att det hänt massor.Nu har jag äntligen börjat uppdatera VAD som tagit upp min tid så jag inte hunnit blogga. Jag kommer att uppdatera lite varje dag så jag inte får skrivkramp.Idag har jag allså varit hos Jenny, vi har varit på öppet hus på Växjö universitet. Där såg vi ett polisdrama som tredje årskuren satt ihop. Förutom det var vi i deras träningslokaler och klssrum. Det var spännande att se vart en del av landets poliser utbildas.Efter det så packade jag in i bilen och åt en helt fantastisk middag. Mätt och trött åkte jag längs den snorhala vägen mellan Växsjö och Hulsfred för att se min kära sambo efter en lång vecka ifrån varandra. Just nu står jag och skriver på hans kontor medan jag väntar på att han ska sluta. SUCK, nåja det är kul att surfa lite på "jobbet".

Ovido - Quiz & Flashcards