Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Anna-Lena - 26 januari 2007 15:54

Idag åkte jag till Jenny i Växjö för en trevlig helg tillsammans. Med mig hade jag mina två odjur...ja de är HEMSKA. På väg till bilen mötte jag Nina med hennes goldenvalp, Diva satte igång att morra, skälla och slita som en galning i kopplet. Efter ett tag och en förmaning om att nog var nog så slutade skällandet och morrandet men slitande ökade i styrka. Jag funderar starkt hur en sån liten voffe kan vara såååå stark. Nåja, väl tillbilen så gick det bra till Jenny. När vi kom in så gav jag tjejerna middag, Lollo (Jennys hund) gjorde det groteska misstaget att sätta ned huvudet i Divas skål...STORT misstag. På tre röda var Diva där och förklarade att Lollo inte fick smaka hennes mat bara för att inte hon ville ha den. Efter det har Diva vaktat Lollo och när Lollo morrar det minsta tar Diva sin chans att flyga på och ge henne. Jag är inte helt förvånad eftersom att ju närmare Mara kommer löpet desto kaxigare blir Diva mot andra vovvar. Hon är verkligen en ragata och jag ångrar att jag inte döpte henne till det. Hon hade verkligen "fyllt ut kostymen". Nåja, hon är ju iallafall väldigt söt och inte så farligt kaxig mot mig.På kvällen gick jag och Jenny ut och det blev en lyckad kväll med MASSVIS med dans. När vi kom hem svullade vi blodpudding och började se polisskolan 2, efter två minuter slocknade både jag och Jenny.

Ovido - Quiz & Flashcards