Alla inlägg under november 2007

Av Anna-Lena - 25 november 2007 08:28

Hej!

Jag tänkte bra meddela att jag tänker ta paus i bloggandet till efter jul, jag känner att jag har så fullt upp att bloggandet blir en plåga och därför inte gjort.

Hoppas allt är bra med er alla.


Kram från Anna-Lena och flickorna

Av Anna-Lena - 1 november 2007 18:01

Igår var jag och en skolkamrat och såg Gardell live....han är såååååå BRA!!! Efter de första 10 minuterna hade jag skrattat så att jag hade ont i halsen och efter en halvtimme var sminket ett minne blott. Det bästa med Gardell är verkligen att man får allt i ett komik, sång och allvarliga stunder. När han hade sjungit sista låten var jag beredd att gifta mig med honom....vilken skit att han är bög. :( Dessutom bjöd han in vilken pojke/man/gubbe som helst till sitt hotellrum om de var från Härnösand, fast det gjorde inget om de låtsades. Han menade att "knusslig får inte knulla", å det kan ju vara sant. Jag frågade min kompis om hon trodde att det gick bra om man låtsades att man var man också. Men smart som hon är förklarade hon att det kunde vara lite svårare att inte låtsats om, inte ens om man är desperat.  Så då var det bara att ge upp och åka hem och pussa lite på Daniel och hundarna och inte låtsas om att Daniel var på väg att bli singel för en bög...:)


Jag ska seriöst försöka uppdatera lite bättre, det har hänt massor sen sist så jag ska uppdatera bakåt också så håll koll!!!

Ovido - Quiz & Flashcards