Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Camilla och Jespers påsk

Av Anna-Lena - 23 mars 2008 10:30

Ja eller det är ju alla våran påsk. Vi har haft jättemysigt med grillning på fredag, shopping på lördag och lite till shopping på söndag. Hela helgen har det varit jättefint väder och det gör att hundarna har fått diverse timmar ute i skogen och mysigt på. Bland annat har jag och Camilla gått upp på södra statsberget. På kvällarna har vi spelat spel, druckit vin, varit på krogen (lördag) men framförallt ÄTIT. Vi har ätit till höger och till vänster, på morgonen, dagen och kvällen, vi har ätit sött och salt och allt mittemellan. Ja vi har ätit konstant, vilket har resulterat i en liten viktuppgång :). Nåja, det var det värt.


Här kommer några bilder från helgen. Det kommer fler när jag lyckats fixa till Camilla och Jespers kort. Nu är det från Daniels kamera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Lena - 30 mars 2008 17:48

Vi var på träning med Christina som jag berättade i måndags...tror jag det var. Christina var jättenöjd med våran utveckling och tyckte Mara var en helt annan hund. Självklart visade hon inte upp att hon var osäker på att markera höga och dolda utan ...

Av Anna-Lena - 29 mars 2008 17:58

Morgonen började med ett ordentligt pass på gymmet trots att stora delar av kroppen inte ännu repat sig sen de tidigare passen. Det var skönt att göra det på morgonen så kan man svulla hela dagen utan ett uns dåligt samvete...:). Efter lunch följde j...

Av Anna-Lena - 26 mars 2008 10:44

Ikväll var jag på klubben och tränade lydnad med Diva. Hon började med att skeptiskt morra åt alla hundar innan hon efter en minut fattade att INGEN brydde sig att hon var där. Efter det brydde hon sig inte överhuvudtaget om de andra under hela passe...

Av Anna-Lena - 24 mars 2008 10:43

Idag har jag varit på prommis med vovvarna, ätit frukost, ätit lunch, tränat räddning, hjälpt Daniel att städa, pluggat en stund samt hälsat Roger välkommen. Roger är min styvfar som ska bo hos oss i åtta veckor. Nåja Camilla och Jesper var här för d...

Av Anna-Lena - 20 mars 2008 08:37

Idag kom Camilla, Jesper, Nitro och Streif på besök och ska stanna till måndag. Vi åt tacos och satt och surrade lite. Kvällen blev ganska kort eftersom pojkarna var lite trötta. Jag och Daniel fick presenter, förutom en jättefin blombukett fick vi v...

Ovido - Quiz & Flashcards