Alla inlägg den 2 januari 2007

Av Anna-Lena - 2 januari 2007 20:51

Idag är sista dagen som mamma och familjen är hos oss, det känns supertråkigt att bli själv hemma. I morse åkte halva gänget, först Daniel kl. 06.00 och sedan farmor, Linda och Emil kl. 09.00 Resten av dagen har vi shoppat, varit på busfabriklen och tränat hundar. Kort och gott en mycket trevlig dag. I shoppingväg har jag kompletterat lite saker som jag saknat till badrummet och självklart en ny leksak till vovvarna. Busfabriken är väl inte världens mest spännande för oss vuxna samt väldigt kallt, men när man ser hur roligt Linus och Samuel har så smälter hjärtat som is i solsken. Om några minuter börjar Grays anatomy som både jag och mina päron gillar´så nu är det bäst att sluta. Jag sätter in några bilder på när vi var på busfabriken idag och förra gången de var här.

Ovido - Quiz & Flashcards