Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Fönster shopping

Av Anna-Lena - 15 mars 2008 22:11

Idag har jag och Daniel varit och drömt oss bort i inredningsaffärer och planerat alla stordåd i lägenheten. När vi en dag blir rik, förhoppningsvis blir det en STOOOOR avskastning på skatten men troligtvis inte... så har vi planerat vad vi vill ha. Det var jättemysigt att gå runt och drömma lite.

När vi åkte hem kom jag på den perfekta ideen för vad jag ville ha att göra. Jag ska sticka en halsduk!!!!

Sagt som gjort, jag åkte och köpte garn och stickor och satte igång. Jag hann faktiskt riktigt långt. Tyvärr får jag sjukt ont i händerna då muna fingrar inte har gjort detta konststycke på ÅÅÅÅÅR, ja sen högstadiet. Trots detta var kunskaperna där och det var som att cykla (inte bokstavligt). Jag ska försöka få tag i en kamera så jag kan knäppa kort succesivt på min vackra halsduk. Den blir faktiskt ganska avanserad (eller inte), jag använder tre färger *publiken suckar av beundran*.



 
 
Ingen bild

Maud

17 mars 2008 11:32

Du får ta med underverket till skolan så vi får se:-)

 
Ingen bild

svärmor

18 mars 2008 08:39

God morgon !

Här får vi nog ta fram halsdukarna för här har blivit lite vinter igen ! Fast det kommer som blötsnö så det försvinner fort.
hundarna blir lite extra pigga av den tillfälliga vintern i alla fall även om inte jag tycker det är någon "hit".
Kramar från oss

 
Noomi

Noomi

19 mars 2008 17:10

Sticka? Herregud vilket flit :-) Fast halsduk kan ju behövas med tanke på vädret. Ser fram mot bilder på underverket.
Glad Påsk på er!! Kram!

http://www.dizzyweb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Lena - 30 mars 2008 17:48

Vi var på träning med Christina som jag berättade i måndags...tror jag det var. Christina var jättenöjd med våran utveckling och tyckte Mara var en helt annan hund. Självklart visade hon inte upp att hon var osäker på att markera höga och dolda utan ...

Av Anna-Lena - 29 mars 2008 17:58

Morgonen började med ett ordentligt pass på gymmet trots att stora delar av kroppen inte ännu repat sig sen de tidigare passen. Det var skönt att göra det på morgonen så kan man svulla hela dagen utan ett uns dåligt samvete...:). Efter lunch följde j...

Av Anna-Lena - 26 mars 2008 10:44

Ikväll var jag på klubben och tränade lydnad med Diva. Hon började med att skeptiskt morra åt alla hundar innan hon efter en minut fattade att INGEN brydde sig att hon var där. Efter det brydde hon sig inte överhuvudtaget om de andra under hela passe...

Av Anna-Lena - 24 mars 2008 10:43

Idag har jag varit på prommis med vovvarna, ätit frukost, ätit lunch, tränat räddning, hjälpt Daniel att städa, pluggat en stund samt hälsat Roger välkommen. Roger är min styvfar som ska bo hos oss i åtta veckor. Nåja Camilla och Jesper var här för d...

Av Anna-Lena - 23 mars 2008 10:30

Ja eller det är ju alla våran påsk. Vi har haft jättemysigt med grillning på fredag, shopping på lördag och lite till shopping på söndag. Hela helgen har det varit jättefint väder och det gör att hundarna har fått diverse timmar ute i skogen och mysi...

Ovido - Quiz & Flashcards