Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anna-Lena - 24 mars 2008 10:43

Idag har jag varit på prommis med vovvarna, ätit frukost, ätit lunch, tränat räddning, hjälpt Daniel att städa, pluggat en stund samt hälsat Roger välkommen. Roger är min styvfar som ska bo hos oss i åtta veckor. Nåja Camilla och Jesper var här för de tre första punkterna innan de åkte hem. Även idag var det lysande väder och helt underbart i skogen. På räddningen tränade jag höga figgar och Mara var duktig men lite osäker. Jag märker att jag måste träna mer dolda och höga figgar så hon inte behöver tre timmar för att fästa och markera. Hon bestämmer sig snabbt för att det finns något men letar vägar in i en evighet. När hon sedan bestämt sig markerar hon bra i typ 15 skall innan hon åter igen letar vägar. Sedan markerar hon igen osv... Christina ska vara med på träningen på söndag så jag ska be om lite träningstips.


Här kommer kort på gullungarna från i helgen!

Ovido - Quiz & Flashcards