Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Anna-Lena - 14 mars 2008 22:07

Ikväll var jag och Christina ut och gjorde stan! Jag var nykter så jag kunde köra. Tyvärr var musiken och stämningen ute sämre än vi hade tänkt oss. Kvällen gick ut på att åka mellan olika ställen för att hitta ett ställe där de spelade musik som gick att dansa till. Vi var till och med en sväng till Härnösand och tittade men allt sög. Nåja, vi åkte hem vid ett och åt mackor och drack the. Trots en sunkig utekväll fick vi många timmar med trevligt surr och det var kanske det som vi bäst behövde. Vi kröp till kojs vid tre och jag somnade som en stock.


Jo, jag lockade håret och för första gången på länge tyckte jag att jag såg jättefin ut så nu har jag hittat en ny partyfrilla. Synd att den tar TIMMAR att göra klar.

Ovido - Quiz & Flashcards