Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Anna-Lena - 10 mars 2008 19:04

Idag passade vi på att träna lydnad innan utbildningssektorns möte. Diva var duktig om än splittrad. Jag märker STOOOOR skillnad mot när jag tränar hemma, inte ett dugg konstigt utan mest ett konstaterande. Diva fick träna lite fot med Lotta som klickade vid vra position. Hon tyckte att Diva hade fin position när hon slutade stutsa med frambenen. Stutsen med frambenen håller som tur bara i sig när hon kommer ut efter en kort stund försvinner de. Hon fick också köra ruta och var verkligen JÄTTEDUKTIG. Hon kunde springa in i rutan och stanna på targeten och stå där till belöningen kom. Vi var 10-15 meter ifrån rutan innan vi slutade och hon sprang full fart. Nu ska jag bara köpa en musmatta som är lite mindre och som jag lätt kan klippa ned mer. Eva tycker du jag ska köpa den som jag visade dig...:) Hon fick köra lite inkallning med ställande men de hade blivit katastrofala så det är väl bara att backa och kanske vänta på att isen ska försvinna. Mara fick bara träna lite fot eftersom det är räddning imorgon.


Mötet gick bra och jag tycker att jag kommit i en supergrupp med engagerade personer. Vi har hunnit hur mycket som helst de senaste träffarna så det är jätteroligt att jobba på. Jag tror att det kan bli ett år med massor av kurser och kul. Önskar att jag också var utbildad saknar att ha kurs. Jag får väl vara hjälpis en kurs men det är inte riktigt samma ska. Jag är väl miljöskadad från min utbildning och min praktik och vikariat.

Ovido - Quiz & Flashcards