Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Anna-Lena - 11 mars 2008 19:12

Idag fyller Diva två år!!!!!


Vi har varit och tränat räddning och Diva fick valla området innan. Hon verkade uppskatta det men pissade på golvet så jag fick skura :(. Nåja, hon fyller ju år. Jag tror att vallningarna är suveränt för henne för att bygga självförtroende och när hon får valla får blir det nog ännu bättre:).

Mara var riktigt gasad på träningen och skällde jättebra med fint tryck. Jag är så glad att det gick fort att få till det, jag har bara tränat tre gånger sedan srv-helgen. Nu ska jag fortsätta att köra markeringsövningar lite då och då men också se till att köra motivation i annat. Jag ska använda Gunnel som slut eftersom Mara verkligen gillar att leka med henne.


Även idag måste jag ju sluta med lite bilder på födelsedagsbarnet.


Ovido - Quiz & Flashcards