Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Anna-Lena - 4 mars 2008 08:47

Idag har vi varit och tränat hittaövningar. Jag tror att Mara uppskattade det, hon verkade i alla fall väldigt glad när hon skuttade runt och lekte och tuggade godis. Efter SRV-helgen har jag bestämt mig för att verkligen lägga tid på att få Mara mer taggad i markeringarna. Jag tror att det går fort bara jag backar lite och inte fortsatter att jobba så mycket med sök utan med stationer. Jag ska nog köra bara stationer i typ en månad innan jag kör hela sök igen. I maj har vi funktionskontroll och innan dess vill jag ha hunnit finslipa så allt (nästan) känns bra.


Annars har jag hemmavecka i veckan vilket betyder mycket plugg framför datorn. Jag har 1000 små uppgifter som ska skrivas och lämnas in. Jag tycker att det kan vara så stressande att ha massor av små uppgifter då det känns som att man aldrig når slutet. Nåja man ska inte klaga det kunde ha varit värre.

Ovido - Quiz & Flashcards