Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Anna-Lena - 16 januari 2008 14:49

Idag var jag för sista dagen på skolan i höstens kurser. Jag har fått in alla uppsatser och uppgifter och har fått meddelande om några att de är klara så nu väntar jag spänt på att få veta hur det går med de sista. Det ska bli så skönt att sätta ett kryss över höstens kurser och fokusera på vårens. På måndag börjar jag läsa idrott och på onsdag fortsätter läs- och skriv. I idrotten ska vi åka skidor och skridskor nästa vecka och slalom till nästa innevecka. Hoppas jag får tips på hur jag ska kunna trimma mina egna färdigheter så jag kanske kan lära någon annan. Känner en press på mig att lära mig allt nu. Mina mål är att lära mig hockeystop och ta mig nedför en slalombacke utan att sätta mig på rumpan. Vi får se, vi får se....:)

Ovido - Quiz & Flashcards