Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Anna-Lena - 12 januari 2008 13:28

Idag har jag varit och avslutat kursen Social- och specialpedagogik i Ö-vik. Det var jättetrevligt, speciellt resan dit och hem. Jag har nämligen en sådan trevlig resekamrat som man kan sitta och surra med om livets alla delar. Hon har själv haft hund, jobbar som lärare och har en massa bra och intressanta tankar och ideer.


När jag kom hem blev det hemmagjord pizza och sedan bio. Idag såg vi Arn, vilken var en liten besvikelse. Filmen var bra men ganska långtråkig och som alltid när man läst boken saknas flera delar som man själv tycker är viktiga. Trots att jag var trött så orkade jag ändå vara vaken genom filmen, vilket ändå måste betyda att den inte var såååå tråkig då jag är känd att sussa till både en och två flimer. Till filmen intogs både godis och chips...mums.

Ovido - Quiz & Flashcards