Alla inlägg den 28 juli 2007

Av Anna-Lena - 28 juli 2007 20:37

Denna vecka har bestått av jobb och flyttgöra. Nu är det bara en vecka kvar i Linköping innan det blir Sundsvall för fullt. Nästa vecka ser liknande ut så tyvärr blir det nog inget bloggande innan söndag nästa vecka.


Iveckan har även Mara haft diarre, hon har varit pigg och igång tills i morse. Klockan sex vaknade jag och skulle gå och ge hundarna frukost. När jag öppnade tunnan och hällde upp maten och ingen Mara kom förstod jag snabbt att något var riktigt fel. Jag ropade på henne men hon bara vände bort huvudet, hon till och med nobbade leverpastej och köttbullar. Jag tog tempen på henne och den visade 39,1 och hon var rejält hängig. Det var bara at åka in till djursjukhuset i Jägarvallen när det öppnade. Där konstaterade de att hon var uttorkad och hade en rejäl infektion och har legat inne idag på dropp och antibiotika. När jag fick hämta henne ikväll var hon piggare men är fortfarande en slagen hjälte med feber. Vi ska på återbesök imorgon så jag skriver några rader då om vad som händer.

Ovido - Quiz & Flashcards