Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Anna-Lena - 22 juli 2007 21:58

....mohahahahaha. Idag har jag satt skräck i mina donnor. De har fått klorna filade och tänderna skrapade. Resultatet var över förväntan då Mara som haft ganska mycket tandsten fick nästan helt vita tänder igen. När jag var på RHFU:n så berättade min lägenhetskamrat Susanne att man kunde använda en tesked till att skrapa bort tandsten. Jag provade denna version och lyckades få bort nästan all tandsten på Mara på någon minut och utan blodflöde. Imponerande vad man kan lära sig på kurser, till och med saker som man inte åkte dit för.


Annars idag har jag börjat träna skifterna i fjärren med båda vovvarna. De har som tur var natuligt bra skiften mellan de flesta positionerna. Mitt stora problem blir stå -> ligg båda vovvarna flyttar sig lite framåt. Jag tror dock att det går att lösa genom extern belöning bakom dem så de får bakåt tänket. Dagen i övrigt har vrit slapp med lite soldyrkan och bad.

Ovido - Quiz & Flashcards