Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Anna-Lena - 21 juli 2007 21:11

Idag började jag och Daniel med att gå till frisören och avlägsna kilovis med hår. Vi bestämde redan innan att han skulle bestämma min frisyr och jag hans. Min frisyr blev en Kleopatra klippning med en rak lugg och en rak page. Daniel fick en busig frisyr med lite längre på huvudet och lite kortare på sidorna. Det blev jättebra och vi blev båda nöjd med resultatet. Efter frisören gick vi runt i diverse inredningaffärer och letade efter ett vardagsrumsbord. Konstigt nog hittade vi ett som vi båda tycker om och det är inte lite imponerande eftersom vi har ganska olika smak. Dessutom hittade vi även ett köksbord i valnöt och vita köksstolar som vi ville ha som matchade vardagsrumsbordet. Mycket bra och kaffemaskinen flyttas ett till steg ned på listan över saker att köpa. Om vi bara ryms så ska vi köpa båda bordena + stolarna till den nya lägenheten.


När vi kom hem åt vi lunch och jag blev såååååå trött. Jag frågade Daniel om han kunde ta hundarna själv och det kunde han. Jag är verkligen lyckligt lottad. Medan Daniel var ute på prommis med dogsen så passade jag på att sova middag i en och en halv timme....SKÖNT. När jag vaknade blev det lite hårfärgning, sminkning och sedan gick vi ut och åt finmiddag på resturang. Det var jättemysigt och skönt att inte vara omringad av tre flåsande hundar när man åt (att slippa diska var inte helt fel det heller). Så nu har vi äntligen kommit hem och jag ska spendera resten av kvällen framför teven.

Ovido - Quiz & Flashcards