Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Anna-Lena - 10 februari 2007 20:32

...ja idag fick Divabus göra skogssök istället för Mara. Jag, Jesper, Camilla, Mia och Noomi träffades kl. 09,00 för en förmiddag i skogen. Diva fick köra systemövningar som inte gick bra alls. Jag provade med att ha burkar med kattmat med mig som belöning och förrutom att det var svårt och impopulärt hos figgarna så tyckte inte Diva att det var speciellt gott. Dålig ide alltså, nåja man ska prova allt minst en gång. Diva tyckte alltså att belöningen var sisådär men därimot var det mycket spännande längs stigen och hon stack ideligen framåt längs vägen för att "checka läget". Efter fikat körde jag två figgar som hon fick se gå iväg och med kamp som belöning och det gick bra. Mia påpekade en mycket vis sak: Diva är smart...(det överser jag ganska ofta) och därför måste jag göra övningarna lite knepiga så hon måste arbeta. Den lilla damen får annars alldelens för mycket hjärna kvar att hitta på andra saker. Bättre lycka nästa gång alltså...Annars var det en underbar dag i trevligt sällskap till och med vädergudarna var på våran sida. På eftermiddagen var vi och bowlade med Camilla och Jesper och åt sedan smaskig mat och efterrätt. Vi hann till och med ta ett yoga pass (jag och Camilla), kvällen avslutades med att jag halvt om halvt sov melodifestivalen.

Ovido - Quiz & Flashcards