Alla inlägg den 19 september 2007

Av Anna-Lena - 19 september 2007 19:58

Idag var vi och tränade på klubben. Det var skott en halvtimme och jag höll mig en bit bort med Diva. Tyvärr inte nog långt bort, Diva blev jätterädd. SUCK, jag är en sån klant och dålig tränare som inte tar ut säkerheten nog mycket. Nåja, Diva fortsatte vara rädd hela passet, inte mycket men koncentrationen var definitivt delad så vi lekte bara. Nästa gång ska jag vara flera hundra meter bort och närma mig sakta. Vi får väl se nån gång kanske det blir bättre. Det häftiga är att hon inte varit skottberörd utan blivit det. Jag undrar om det kan ha kommit på MH testet trots att hon själv inte gjorde skotten. Hon hörde trots allt några skott från bilen, om än på långt håll.


Idag har jag gjort norrbottenstestet och jag är 83% norrlänning. Gör testet du oxå:

http://www.norrlandstestet.se/ 


Ha de gött

Ovido - Quiz & Flashcards