Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Anna-Lena - 15 juni 2007 23:47

Tihihihi, Mara och jag har klarat RHFU (räddningshunds förarutbilningen) och Mara är därför offeciellt certifierad tjänstehund. Det känns jättekul. Mara var helt fantastisk under kursen och mitt förtroende för hennes kapacitet ökade. Trots den OTROLIGA värme lyckades hon hålla ihop sig och hitta och markera figuranter i diverse olika situationer. Jag är SÅÅÅÅÅÅ stolt över min lilla vovve som var mer taggad i slutet än i början av kursen. Gänget som var där var helt suveränt, alla var trevliga trots diverse mobbing :). De roligaste var att ALLA klarade sig samt att alla som ville blev rekomenderade att fortsätta mot RI. Jag kommer troligtvis imorgon att uppdatera bloggen med de vi fått göra under kursen och kanske till och med få in en bild på mig och Mara i våran utstyrsel. Nu ska jag gå och sova efter en lång dag och en lång vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards