Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Anna-Lena - 20 augusti 2007 21:41

Jag har massiv huvudvärk och känner mig jättekass. Jag blir så otroligt ynklig när jag är sjuk. Idag har varit en trevlig dag förutom huvudvärken nu på kvällen. Först var jag och flickorna ute på en tre timmars prommis med blåbärsplockning och på eftermiddagen var det lite lydnadsträning. Diva var som en liten stjärna och gick jättefint fot. Hon har superposition på raksträckorna och en sån otrolig intentitet. Vänstersvängarna börjar fungera bra men höger är fortfarande lite vida. Smulan lyckades imponera på barnen genom sina freestyle trix. De tyckte att hon var klart smartast och undrade om ingen av de andra kunde några som helst trix, inte ens tass. Jag muttrade lite och försökte förklara svårigheten i ett snyggt frittfölj men de verkade inte imponerad. SUCK!!!

Ovido - Quiz & Flashcards