Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Anna-Lena - 30 mars 2007 16:56

Idag har vi varit på middag hos Camilla och Jesper. Vi fick SUPER god lax med sesamfrön och qinoua med grönsaker och till var det terriakisås (vet inte om det stavas så). Till efterrätt fick vi fruktsallad och popcorn...MUMS en riktigt lyckad kväll. Vi han mellan allt ätande även spela lite spel och jag och Camilla spöade pojkarna i pratmakarna, GIRLPOWER!!!Tidigare på dagen lämnade jag in tre uppsatser, det var så otroligt skönt. De är bl a dessa som gjort att bloggningen blivit lite lidande. Men nu är de gjorda iaf.Jag har fortsatt att träna Diva med hennes ställande och trot det eller ej men den lilla damen har börjat koppla ihop "stanna" med ställandena. SUPERKUL, när jag och Camilla var och hämtade spelet gjorde hon flera superfina ställanden på kommando. Äntligen börjar jag se ett hopp inför att vi ska hinna färdigt innan den 14:de.

Ovido - Quiz & Flashcards