Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Gardell!!!!!

Av Anna-Lena - 1 november 2007 18:01

Igår var jag och en skolkamrat och såg Gardell live....han är såååååå BRA!!! Efter de första 10 minuterna hade jag skrattat så att jag hade ont i halsen och efter en halvtimme var sminket ett minne blott. Det bästa med Gardell är verkligen att man får allt i ett komik, sång och allvarliga stunder. När han hade sjungit sista låten var jag beredd att gifta mig med honom....vilken skit att han är bög. :( Dessutom bjöd han in vilken pojke/man/gubbe som helst till sitt hotellrum om de var från Härnösand, fast det gjorde inget om de låtsades. Han menade att "knusslig får inte knulla", å det kan ju vara sant. Jag frågade min kompis om hon trodde att det gick bra om man låtsades att man var man också. Men smart som hon är förklarade hon att det kunde vara lite svårare att inte låtsats om, inte ens om man är desperat.  Så då var det bara att ge upp och åka hem och pussa lite på Daniel och hundarna och inte låtsas om att Daniel var på väg att bli singel för en bög...:)


Jag ska seriöst försöka uppdatera lite bättre, det har hänt massor sen sist så jag ska uppdatera bakåt också så håll koll!!!

 
 
Ingen bild

svärmor

3 november 2007 14:10

Äntligen är du tillbaka !
Är det inte Gardell du och Danne ska se i Stockholm ? Hade tänkt ta med Per på Gardell men han förstod inte riktigt vad det skulle vara bra för, suck .....
Har dom fångat mannen som skrämde upp mej i går ? Hur gick det med Maras "modellande"
Jag sitter på jobbet och försöker få tiden att gå.....
Kram

 
Noomi

Noomi

3 november 2007 22:24

Vilken tur att vi fick ett livstecken!!
Kram!

http://www.dizzyweb.se

 
Ingen bild

Svärmor

4 november 2007 22:11

Hej igen !
Eftersom du kommit tillbaka till cybervärlden utmanar boysen Markattorna med samma sak , dvs skriv 6 egenheter som Mara, Diva ,Smulan har och utmana sedan i din tur några hundar i cyberryymden.
( Bravo är lite blyg och vill inte skryta med vilken tjejmagnet han är !)

 
Ingen bild

Syster Yster

19 november 2007 19:29

Hmmm, väldigt dåligt med uppdatering...
Hälsa vovvarna och Daniel...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Lena - 30 mars 2008 17:48

Vi var på träning med Christina som jag berättade i måndags...tror jag det var. Christina var jättenöjd med våran utveckling och tyckte Mara var en helt annan hund. Självklart visade hon inte upp att hon var osäker på att markera höga och dolda utan ...

Av Anna-Lena - 29 mars 2008 17:58

Morgonen började med ett ordentligt pass på gymmet trots att stora delar av kroppen inte ännu repat sig sen de tidigare passen. Det var skönt att göra det på morgonen så kan man svulla hela dagen utan ett uns dåligt samvete...:). Efter lunch följde j...

Av Anna-Lena - 26 mars 2008 10:44

Ikväll var jag på klubben och tränade lydnad med Diva. Hon började med att skeptiskt morra åt alla hundar innan hon efter en minut fattade att INGEN brydde sig att hon var där. Efter det brydde hon sig inte överhuvudtaget om de andra under hela passe...

Av Anna-Lena - 24 mars 2008 10:43

Idag har jag varit på prommis med vovvarna, ätit frukost, ätit lunch, tränat räddning, hjälpt Daniel att städa, pluggat en stund samt hälsat Roger välkommen. Roger är min styvfar som ska bo hos oss i åtta veckor. Nåja Camilla och Jesper var här för d...

Av Anna-Lena - 23 mars 2008 10:30

Ja eller det är ju alla våran påsk. Vi har haft jättemysigt med grillning på fredag, shopping på lördag och lite till shopping på söndag. Hela helgen har det varit jättefint väder och det gör att hundarna har fått diverse timmar ute i skogen och mysi...

Ovido - Quiz & Flashcards